"Makan Banyak-banyak"







Kali ni saya punya assignment adalah cc fondant untuk si jejaka bernama Hafiz dari Ara Bella.

Masa buat cc ni hujan, so biasalah cabaran sikit, fondant jadi melekit dan susah nak di canai... naik tention gak sebenarnya. Tapi mujurlah buat awal, tak lah teruk sangat.

Masa nak hantar plak.... huhuhuhu... Si Ara ni salah bagi No rumah plak... dan bila ingat jalan kuala Krai .... saya straight jer lahhh aikkk dah batu 41/2 dah ni... terlepas... bila tanya kat org ooo akak kena lalu lorong yang sana tuuu..

Cari punya cari... tak jumpa gakkkk manalah lorong Baitul Amali ni.... dah dekat setengah jam dah berlegar2.... no tel tak derrrr .. hantar mesej di facebook tak berbalas lagi.. dalam hati insyaAllah Allah akan tolong..

Jalan punya jalan jumpalah pakcik nak keluar dari rumah dia.. tanya lorong Baitul Amali ni dengan diaaa dia tunjukk.. "suami kata nak cari budak nama Hafiz Pakcikk" dia kata tu rumah dia... heheheh jumpa jugak yerrr" cucu sedara katanya...

O oo.... tengok alamat bukan 3597... 2597, tekan loceng tak der orang keluar lah plakkkk... lama gak tunggu barulah ada sorang budak pempuan keluar.. dekkk ada org nama hafiz tak tinggal sini.. dia kata ada... saya pun rasa lega... kira hantar sini jerrr lahhh...

nasib baik betullll .

Semoga hafiz dan Ara ceria dan gembira.

TQ Ara...
Powered by Blogger.