Read more
Havoc Surprise di Pizza Hut

Havoc Surprise di Pizza Hut

Majlis di Pizza Hut Kubang Kerian... Surprise Your Loved One ni dr Wani utk hubby... semua mata mem...

Read more
Surprise!!! Satu Opis gempak!

Surprise!!! Satu Opis gempak!

Hehehehee... hapi satu pejabat... surpise dari seorang isteri buat suami tercintaaaa... 

Read more
Orang Korea Makan Kek MyBakerella laaa...

Orang Korea Makan Kek MyBakerella laaa...

Yang ni pun best... surprise dr staf utk boss... boss diorang ni dr Korea tau... ada jugak orang k...

Read more
Surprisekan adik tersayang...

Surprisekan adik tersayang...

Surprise lagi... best tengok mrk happy... suprise dr kakak utk adik tersayang...

Read more
Surprise Your Loved One

Surprise Your Loved One

Surprise your loved one... dari Neelofa buat Dada...

Read more
Steam buttercream 2 tiers wedding cakes

Steam buttercream 2 tiers wedding cakes

Untuk yg nak kek yg licin macam fondant, steam buttercream adalah pilihan yg paling baik.... ...

Read more
Yeahhhhh  ini adalah antara koleksi 3 hari

Yeahhhhh ini adalah antara koleksi 3 hari

Walawehhhhh gambar lain semua kat phone hubby.... Ini jer yg ada.... tapicada jugak yang berlorat ...

Read more
MyBakerella Birthday Cake

MyBakerella Birthday Cake

Nk survey sikit, warga group ni suka kek yg mcmana? yg comel2 ke? yg bunga2? ke yg ada ultraman, ...

Read more

Salam sayang dari Kak Sue, nak tanya sikit.. ada tak kat sini yang dia dah lama nak cari kelas deko ...

Read more
Penghargaan buat pelanggan saya...

Penghargaan buat pelanggan saya...

Saya sangat2 menghargai pelanggan2 saya... Tanpa anda semua saya tak mungkin no,eh bertahan sampai ...

Read more
Soccer cakes

Soccer cakes

Red velvet cake + cream cheese+ chcocolate ganache + fondant

Read more

Soccer cakes

Red velvet cake inside Filling cream cheese n ganache Fondant Berat  2.5kg Rm150

Read more
Birthday cakes

Birthday cakes

-kek ombre -buttercream Harga rm85

Read more
Birthday cakes

Birthday cakes

Ada kalanya.... lebih best guna figurine yg kita buat sendiri  dgn yg kita beli dah siap..... saya s...

Read more
Hello Kitty cake

Hello Kitty cake

Imi adalah salah satu kek yg dapat feedback yg melegakan hai kami.... Kek red velvet +cream cheese ...

Read more
Peluang Perniagaan Bersama Suhaila Artwork

Peluang Perniagaan Bersama Suhaila Artwork

Salam Hormat! Kami ingin menawarkan peluang perniagaan kepada anda di luar sana, dengan menjadi Ag...

Read more
3 tiers cakes

3 tiers cakes

Read more

Read more
Cupcakes

Cupcakes

Read more
Rainbow Cakes order by Suzy from Prudential

Rainbow Cakes order by Suzy from Prudential

Rainbow Cake frosting Cream Cheese

Read more

Read more